مرکز خرید و فروش روغن حیوانی گاوی

شرکت هانا مرکز خرید و فروش روغن حیوانی گاوی در شهرهای بزرگ ایران نظیر تهران، مشهد، اصفهان و … می باشد. اما روغن حیوانی که توسط این مرکز به مشتریان عزیز عرضه می شود چگونه و در کدام شهر تولید می شود؟ کرمانشاه از جمله تولید کنندگان موفق روغن حیوانی در ایران محسوب می شود که توانسته در مقابل دیگر شهرهای تولید کننده روغن حیوانی همچون لرستان، خراسان، ایلام، تهران و … قد عَلَم کند. روغن گاوی نیز جزو محصولات ممتاز کرمانشاه در حوزه روغن حیوانی است. از همین رو شرکت روغن حیوانی هانا با جمع آوری بهترین و با کیفیت ترین روغن های حیوانی از کارگاه ها و کارخانجات برتر این استان روغن حیوانی درجه یک کرمانشاهی را روانه بازار فروش می کند.

برند های برتر روغن حیوانی گاوی کرمانشاهی

 

  • روغن کرمانشاهی رخزادی فر

این کارخانه از سال 1340 در استان کرمانشاه تاسیس شده و در زمینه تولید و بسته بندی بهترین روغن حیوانی فعالیت می کند.

خرید روغن کرمانشاهی رخزادی فر

  • روغن کرمانشاهی روژان

کارخانه شاهو نگین اورامان با نام تجاری روژان از سال 1383 در شهرستان روانسر واقع در استان کرمانشاه تاسیس شده و از تولید کنندگان برتر روغن حیوانی در استان کرمانشاه می باشد.

خرید روغن کزمانشاهی روژان

  • روغن حیوانی بیستون

کارخانه لبنیات بیستون ازسال 1344 در شهرستان بیستون واقع در استان کرمانشاه فعالیت خود را در زمینه تولید فراورده های لبنی آغاز کرده و روغن حیوانی نیز جزء بهترین تولیدات این کارخانه می باشد.

خرید روغن حیوانی بیستون

در مجموعه ما علاوه بر عرضه روغن حیوانی با برند های معتبر، روغن های محلی به صورت فله و کیلویی به فروش می رسد. این نوع روغن که توسط افراد محلی و روستا نشین به صورت سنتی تهیه و تولید می شود، جمع آوری شده و بعد تصفیه در بسته بندی های مختلف روانه بازار فروش می شود.

خرید روغن حیوانی گاوی

نحوه خرید و فروش روغن حیوانی در این مجموعه

برای خرید و فروش انواع روغن حیوانی گاوی اعلا می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و نسبت بع خرید و یا فروش روغن حیوانی اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما