خرید روغن شحم گاو معطر یک کیلویی

شحم در واقع چربی اخل شکمی گاو است که بنا به گفته پزشکان طب سنتی دارای خواص عالی بسیار زیادی برای بدن است. این روغن کاملا طبیعی بوده و هر چیز طبیعی نسبت به تولیدات کارخانه ای و شیمیایی حتما برای بدن بهتر و سازگار تر است.

تولید کننده روغن شحم گاو معطر تولید شده را در انواع بسته های یک کیلویی تولید و بسته بندی کرده و در تمام مراکز فروش در اختیار مصرف کننده گذاشته است.

خرید روغن شحم گاو معطر یک کیلویی

طرز تهیه روغن شحم گاو معطر

طرز تهیه روغن شحم گاو معطر شحم در واقع پی و چربی داخل شکن گاو هست که بعد از کشتار این چربی را با دقت از گوشت حیوان جدا کرده خوب شستشو می دهیم و سپس آن را ریز کرده و در مواردی حتی برای روغن گیری بیشتر ان را با چرخ گوشت کاملا چرخ کرد محصول بدست آمده را در محلول آب نمک برای زمانی کوتاه قرار داده و سپس آن را آبکشی کرده و با کمی آب شستشو می دهیم تا نمک اصافی گرفته شود.

بعد ظرفی جهت جوشاندن تهیه می کنیم یعنی یک ظرف انتخاب می کنیم که گنجایش تمام آن چربی ها را داشته باشد بعد آن را در ظرف ریخته روی حرارت می گذاریم تا محصول خورد خورد گرم شده و شروع به روغن دهی کند.

البته اگر بخواهیم روغنی معطر داشته باشیم می توانیم چربی ها را قبل از جوشاندن به صورت لایه لایه در قابلمه ریخته و بین لایه ها از چوب دارچین و یا هر ادویه دیگری که عطر ان خوشایند شما باشد استفاده کنید و همین امر باعث می شود که دارچین عطر خود را به روغن داده و معطر شود.

این طرز تهیه خانگی این محصول بود اما در کارخانجات بزرگ این کار در ابعادی گسترده انجام می گیرد و حاصل در بسته بندی در فروشگاه ها عرضه شده تا همه از خرید روغن شحم گاو استفاده کنند.

مراکز فروش روغن شحم گاو معطر

مراکز فروش روغن شحم گاو معطر تولید کننده صنعتی روغن شحم گاو بعد از تهیه چربی گاوی ان را به کارخانه برده و با دقت شستشو و آماده روغن گیری می کند تولید کننده سعی می کند این کالا را از بهترین و تازه ترین چربی تولید و در اختیار همه بگذارد روغن شحم چیزی طبیعی بوده پس بسیار با طبیعت بدن سازگار است و استفاده از آن از بسیاری جهات دارای ارزش و پر خاصیت است.

این محصول بسیار عالی سبب چربی سوزی شده و از نظر طب سنتی دارای خواص ویژه ای برای بدن است تولیدات صنعتی این محصول بعد از بسته بندی در تمام مراکز فروش و عطاری ها به همه عرضه می شود و همه می توانند از این کالا خریداری و مصرف کنند. قیمت روغن شحم معطر قیمتی عالی و با صرفه برای همه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما